Vi værdsætter at levere løsninger af høj kvalitet med vores kunder i fokus. Dokumentation er en vigtig del af arbejdet hos os,
og det sikrer vores kunder, at løbende arbejdsprocesser, licensopgørelser og systemoversigter forefindes og kan udleveres ved behov.
Dokumentationen skaber et samarbejde, hvor vores kunder trygt kan overlevere driften til os, som var vi en intern del af virksomheden.
En af vores vigtigste opgaver er at gøre vores kunder tilfredse, og vi arbejder hver dag på, at det skal lykkes.
Hos Procopa IT håndterer vi hele IT-miljøet hos vores kunder, så de kan fokusere på deres kerneforretning. Vi kan fungere som
både konsulenten, der kommer ved behov, eller total outsourcingpartner. Vi kan drifte dele af- eller hele kundens IT-miljø,
enten hos kunden selv eller som en hostet løsning. Vores virksomhed har et leverandørnetværk, som er med til at
sikre muligheden for at håndtere opgaver af alle størrelser og sammensætninger.
Et samarbejde med Procopa IT kan startes på mange måder. Har I behov for konsulentbistand til specifikke opgaver,
udfører vi dem ad hoc. Har I et ønske om outsourcing, starter vi med en gennemgang af jeres nuværende løsning.
Vi finder det vigtigt med et grundigt forarbejde for at få en god og tillidsfuld oplevelse med outsourcing.
Når jeres nuværende løsning er gennemgået, designer vi det nye optimale miljø, hvorefter en skriftlig aftale indgås.
Alt dette er jeres garanti for et professionelt samarbejde.